ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Κείμενο, Εικόνα, Βίντεο, Links, Άρθρα, Προϊόντα, κ.α.
Τι είναι η διαχείριση περιεχομένου;
Όταν μιλάμε για διαχείριση περιεχομένου αναφερόμαστε στη διαδικασία δημιουργίας, συλλογής, επεξεργασίας και παράδοσης οποιασδήποτε μορφής πληροφοριών σε οποιοδήποτε μέσο. Οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί περιεχόμενο: από εικόνες έως βίντεο, ήχο, πολυμέσα και κείμενο. Όλο το περιεχόμενο έχει έναν κύκλο ζωής που χρειάζεται διαχείριση: από τη δημιουργία έως την αποθήκευση / διαγραφή.
Η διαχείριση περιεχομένου έχει διαφορετικά ονόματα, πρακτικές και στόχους σε διαφορετικούς κλάδους και οργανισμούς. Αλλά είναι πάντα μια συλλογική διαδικασία που στοχεύει στη διαχείριση και την επίβλεψη των διαφορετικών εκδόσεων ενός μέρους του περιεχομένου καθώς εξελίσσεται από την αρχική στην τελική του έκδοση. Η διαχείριση του περιεχομένου γίνεται ψηφιακά.
Κάθε κατηγορία ψηφιακού περιεχομένου έχει ένα αντίστοιχο εργαλείο για τη διαχείρισή του. Αυτές οι κατηγορίες περιεχομένου περιλαμβάνουν γενικά περιεχόμενο κοινωνικών μέσων – Social media content management, περιεχόμενο ιστοσελίδας Web content management (επίσης με τη μορφή δεδομένων).
Οργάνωση
Δημιουργία
Δημοσίευση
Workflows
Επεξεργασία
Αφαίρεση
Καταχώρηση Προϊόντων σε e-shop
Η υπηρεσία καταχώρησης προϊόντων ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop, απευθύνεται σε όσους ξεκινούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shop) ή έχουν ήδη ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κατασκευασμένο στην πλατφόρμα Woocommece WordPress. Η καταχώρηση των προΙόντων γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι μηχανές αναζήτησης της Google να αναδείξουν τα προϊόντα σε καλή θέση σύμφωνα με τους κανόνες On-Page SEO. Μερικά από τα στοιχεία που σας δίνουμε είναι :
- Τίτλος Προϊόντος
- Περγραφή Προϊόντος
- Φωτογραφία/ες
- Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Video link
- Τιμή Πώλησης Προϊόντος
- Κατάσταση αποθέματος (σε απόθεμα, εξαντλημένο, σε προπαραγγελία) κ.α.
Συχνές Ερωτήσεις
Με τη διαχείριση της ιστοσελίδας, εξασφαλίζουμε την βελτιστοποίηση και την διαρκή ενημέρωσή της σχετικά με το αντικείμενό σας στο internet. Μια ιστοσελίδα η οποία δεν βελτιστοποιείται και δεν ενημερώνεται, δείχνει παρατημένη με αποτέλεσμα να έχει αρνητική εικόνα η επιχείρησή σας. Η ιστοσελίδα σας, πρέπει να είναι δομημένη σωστά και όμορφα και να είναι ενημερωμένη με άρθρα, με τα προϊόντα, με τα νέα της επιχείρησης, κλπ.
Μπορείτε να μας τα αποστείλετε μέσω Mail, Google Drive, WeTransfer, DropBox ή άλλης υπηρεσίας.
Τα κείμενα θα πρέπει να είναι σε επεξεργάσιμη μορφή (Word, notepad, Mail, κλπ.) και όχι σε μη επεξεργάσιμη (pdf, εικόνα, κλπ.)
Οι εικόνες πρέπει να είναι σε jpg, jpeg, png.
Τα βίντεο πρέπει να μεταφορτωθούν στο YouTube ή Vimeo και να ενημερωθούμε με τη διεύθυνση URL τους.
Καθ' υπόδειξή σας, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε free stock υλικό από πολλαπλές ιστοσελίδες ή αν το επιθυμείτε να επιλέξετε τις υπηρεσίες φωτογράφησης της LogoMotive, με σκοπό να έχετε μοναδικές φωτογραφίες που θα κάνουν τη διαφορά.
Αναλαμβάνουμε την μετάφραση του κείμενου / περιεχόμενού σας στα Αγγλικά. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Είναι πολύ σημαντικό η σελίδα σας να έχει τα σωστά νομικά κείμενα που θα καλύπτουν οποιαδήποτε ανάγκη παρουσιαστεί.
Στην Logomotive παρέχει νομική συμβουλευτική η Φιόνα Σφουντούρη, Πιστοποιημένη Data Protection Officer Executive από την TUV Austria Academy σύμφωνα με το Πρότυπο ISO/IEC 17024. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.